RTÜK Kuralları
  1. "Program İçi Reklam Kuşakları" için maksimum yayın süresi 6 dakikadır.
  2. Aynı program içinde yayınlanan birbirinden bağımsız iki "Program İçi Reklam Kuşağı" arasında en az 20 dakika süre olmalıdır.
  3. "Program Önü/Arası Reklam Kuşakları" için maksimum yayın süresi 6 dakikadır.
  4. Aynı program içinde yayınlanan birbirinden bağımsız iki "Program İçi Çerçeve/Bant Reklam Kuşağı" arasında en az 10 dakika süre olmalıdır.
  5. "Program İçi Reklam Kuşakları" ve "Program Önü/Arası Reklam Kuşakları"dışında kuşak açılamaz, ayrıca "BBR/Advertorial/Seperator Reklam Kuşakları" açılamaz.
  6. Sanal reklamlar ve sanal logolar 5 dakikada bir çıkabilir ve maximum 8 sn olabilir.
  7. Reklamların toplam yayın süresi kanalın günlük yayın süresinin % 20'ini geçemez.
  8. Telemarketing yayınlarının toplam süresi kanalın günlük yayın süresinin %5'ini geçemez.
  9. Canlı advertorial” ve "özel-tanıtıcı spot" reklamlar Off prime-time'da maksimum 60sn’yi geçmeyecek şekilde saatte 1 adet olarak yayınlanabilecek.
  10. Canlı advertorial ve "özel-tanıtıcı spot" reklamlar, 19:00-23:30 saatleri arasında yine 60 saniyeyi geçmeyecek ve kuşakta yayınlanan reklamlardan farklı olmak üzere,bağlı bulunduğu kuşak süresine dahil olmak kaydıyla yayınlanabilecek.
  11. 12 dakikadan kısa programlarda ön reklam açılmaz.
  12. Reklamlar jenerikle başlayıp, jenerik ile bitecek. Bunun dışında reklam amaçlı bir uygulama olmayacak. LReklam Kuşakları açılamaz.
  13. Programın son kuşağı ile hemen sonra gelen program önü reklam arası en az 5 dakika olmalıdır.
  14. Spor müsabakaları: sanal ve alt bantların yerleştirme sıklığı 2,5 dakikadan az olmayacak şekilde yayınlanabilir ve maximum 8 sn olabilir.