Reklam Verenin El Kitabı
Bütçe

BÜTÇE

TV Reklamları için ne kadar bütçe kullanacağınızı belirlemeniz en uygun fiyat teklifini almanızı sağlayacaktır. Klasik satın alma tekniklerinin aksine, bütçeniz doğrultusunda, hazırlanacak bir planlama en etkili sonucun alınması bakımından, önemlidir.

Ajans Seçimi

AJANS SEÇİMİ

Her işten anlayan, her şeyi bilen, ne olsa yaparız diyen ajanslardan ziyade belirli alanlarda uzmanlaşmış ajansları tercih etmeniz iyi bir başlangıç olacaktır. Ayrıca ajansın referans bilgilerini incelerken, birçok marka logolarıyla süslenmiş referans bilgilerinden ziyade yapılmış iş örnekleri ve yayınlanmış reklam yayın kayıtlarını istemeyi unutmayın.

 
Medya Planlama

MEDYA PLANLAMA

Medya planlama ekibimiz, hedef kitlenize en uygun kanal, program, reklam türü, reklam süresi ve yayın sayısı gibi kriterlere göre size en etkili medya planını hazırlayacaktır. Zira, TV Reklamı için yüksek bütçeler harcamak çok iyi reklam yapmak anlamına gelmez. Önemli olan, “Doğru Zamanda, Doğru Yerde” olmaktır. Bu konuda sadece TV Reklamları alanında elde ettiğimiz 10 yılı aşkın tecrübemizle her zaman yanınızdayız.
Önemli olanın “Büyük Balık olmak yada küçük olmak değil, HIZLI BALIK olmak olduğunu biliyoruz.

Reklam Filmi

REKLAM FİLMİ

En iyi reklam basit, kolay anlaşılır reklamlardır. Reklam filmi çalışmanızı Tempaş Medya'nın yapım ve prodüksiyon ekibinin yapabileceği gibi, sizde belirleyeceğiniz bir prodüksiyon / yapım şirketiyle bu çalışmayı yaptırabilir, tarafımıza teslim edebilirsiniz.

 
Raporlama

REKLAM YAYIN TAKİBİ / RAPORLAMA

Reklam yayınlarınız saniye saniye takip edilir ve size görüntü kayıtlarıyla birlikte yazılı dataları sunulur. Siz böylece, reklamlarınızın hangi kanalda, ne zaman, kaç saniye yayınlandığını ve hedef kitle grubunuzda kaç kişiye ulaştığını bilirsiniz.

Ödeme

ÖDEME / ÖDEME SİSTEMİ

Taraflarca belirlenen özel şartlarda yapılmaktadır.